četvrtak, 15. rujna 2016.

Kako su nas proizvođači hrane prevarili da žudimo za NAJGOROM hranom na planeti

Mark Schazker je autor Dorito efekta, knjiga koja se bavi analizom veza između našeg mozga, aroma, i ishrane. Umjetne arome varaju naš mozak da ne želi da jede zdravu hranu. U stvari, on smatra da su umjetne arome razlog mnogih zdravstvenih problema modernog doba, uključujući gojaznost.
On smatra da se umjetne arome naširoko koriste u grickalicama i da zapravo umanjuju naš odgovor na nutritivnu hranu. Prema tome, to dovodi do žudnje za sintetičkim aromama.
Schatzker sada dijeli svoje iskustvo s umjetnim aromama i govori o poboljšanju veze između ishrane i okusa.
Prema Schzkeru, da obnovite žudnju za hranljivom hranom treba da smanjite aditive i visoko sintetičke okuse.

Nema komentara:

Objavi komentar

Istaknuti post

Poboljšajte pamćenje u starosti

1.   Glava treba uvek da vam bude topla. Nosite kape, pogotovo po hladnom vremenu. Sa godinama kosa je sve ređa, usled hladnoće dolazi d...